KURS VIDEO ONLINE

PODSTAWY MEDYTACJI

MINDFULNESS


KUP KURS
Mindfulness to trening uważnej obecności. 

Kurs Podstawy Medytacji Mindfulness to 6 godzin wiedzy i ćwiczeń.


Dzięki temu kursowi:

👉 nauczysz się krok po kroku medytacji Mindfulness
👉 dowiesz się jak zredukować stres
👉 nauczysz się wyciszać natłok myśli
👉 zaczniesz głębiej odczuwać przyjemność
👉 dowiesz się jak wyrobić w sobie regularność i życzliwą dyscyplinę
👉 podniesiesz jakość swojego życia na co dzień

KURS PODSTAWY MEDYTACJI MINDFULNESS

5 modułów, 15 filmów, 6h treningu.

Image

Nagrania mp3 z ćwiczeniami.

Image

Certyfikowana nauczycielka.

Image

Oglądaj na dowolnym urządzeniu.

Image

Dostęp do kursu na dwa lata.

Image

Gwarancja satysfakcji.

Image
Jak korzystać z kursu Podstawy Medytacji Mindfulness?

Zobacz jak uczyć się medytacji przez internet.


Instrukcja obsługi:

👉 oglądaj na komputerze
👉 oglądaj na swoim telefonie
👉 słuchaj medytacji offline
👉 proste logowanie
👉 dostęp na 2 lata

PROGRAM KURSU

Image

WSTĘP - 12 min

Informacje organizacyjne. Jak najlepiej korzystać z kursu Mindfulness? W jaki sposób najlepiej przygotować się do treningu uważności? Jak często wracać do kursu? W jaki sposób ten kurs może odmienić Twoje życie?

Image

Moduł 1 - Wprowadzenie i przygotowanie do praktyki - 57 min + ćwiczenie mp3

Na czym dokładnie polega trening Medytacji Mindfulness? W jakiej pozycji ciała najlepiej praktykować? Wprowadzenie i przykład podstawowego ćwiczenia / praktyki Medytacji Mindfulness. Etapy podstawowej medytacji krok po kroku. Przykłady utrudnień pojawiających się podczas medytacji i jak sobie z nimi radzić? Medytacja prowadzona “Osadzenie w Tu i Teraz”.

Image

Moduł 2 - Trening Życzliwości - 34 min + ćwiczenie mp3

Życzliwość. Czym ona w ogóle jest i dlaczego jest nam potrzebna? Dlaczego jest tak ważna w treningu Medytacji Mindfulness? Skąd bierze się wewnętrzny krytyk i jak sobie radzić z jego istnieniem? Medytacja życzliwości (przyjmowanie i obdarowywanie). Jakie utrudnienia mogą się pojawić przy wykonywaniu tej praktyki? Co robić, by dać sobie więcej życzliwości? Jak użyć nieformalnej praktyki życzliwości, by dać sobie wsparcie w trudniejszych okresach?

Image

Moduł 3 - Ciało w medytacji - 64 min + ćwiczenie mp3

Przypomnienie każdego etapu praktyki osadzania w Tu i Teraz. Ciało i umysł. Dlaczego ciało jest tak ważne w Medytacji Mindfulness? Ciało jako biblioteka wszystkich naszych doświadczeń. Jak radzić sobie z dyskomfortem, gdy mamy trudne doświadczenia zapisane w ciele? Co jest pomocne, by złapać lepszy kontakt ze sobą? Praktyka skanowania ciała krok po kroku.

Image

Moduł 4 - Mindfulness na co dzień - 20 min + ćwiczenie mp3

Bogaty moduł z dużą ilością wskazówek, do którego warto często wracać. Dobrze zajrzeć tu gdy już regularnie praktykujesz (np. po 7-14 dniach). Wiadomości w nim zawarte posłużą Ci jako wsparcie w przeniesienie tego, co doświadczasz w Mindfulness w codzienne czynności i interakcje ze światem zewnętrznym. Praktyczne ćwiczenie “Przerwa na oddech”. Jak radzić sobie z mentalnymi utrudnieniami podczas jego wykonywania? Dzięki temu modułowi pogłębisz szczery kontakt ze sobą i tym, czego doświadczasz w danej chwili.

Image

Moduł 6 – Spoczywanie w Tu I Teraz - 54 min + ćwiczenie mp3

Rozdział, w którym Twoja praktyka zakwitnie! Stan spoczywania w medytacji regeneruje naszą energię i pozwala pogłębić praktykę. Na co dzień neurotycznie szukamy rozwiązań “na wszystko”. Spoczywanie w medytacji pomoże zrelaksować i odpuścić nerwową potrzebę kontroli. Nawyk otwartego wchodzenia w stan spoczynku. Zdolność do bycia w pełni obecnym wewnątrz wiecznie pędzącego umysłu, w życzliwy sposób. Poprowadzona cała praktyka. Jak radzić sobie z niesfornym umysłem? Co gdy umysł podpowiada, by zaniechać praktykę?

DLA KOGO?

Dla osób żyjących w stresie

Dzięki treningowi Mindfulness nauczysz się jak rozluźniać ciało i redukować natłok myśli. W konsekwencji pogłębisz więź ze sobą i zdystansujesz się do spraw, które nazywasz “problemami”.

Dla osób zapracowanych

Czujesz, że wciąż gdzieś pędzisz? Masz mnóstwo spraw na głowie? Najlepszy czas na medytację jest właśnie wtedy, kiedy nie masz na nią czasu… Zatrzymaj się na chwilę, by pobyć w “Tu i Teraz”, a przekonasz się jak wiele możesz wyciągnąć z tego korzyści.

Dla osób, które chcą wziąć życie we własne ręce

Brakuje Ci energii do podejmowania kolejnych wyzwań? Chcesz mniej się martwić a bardziej korzystać z tego, co przynosi kolejny dzień? Techniki zaprezentowane w kursie pomogą Ci przejąć stery nad swoim życiem. 

Dla nowicjuszy

Od dawna przymierzasz się do medytacji, ale nie wiesz jak zacząć? Ten kurs jest dla Ciebie. Nauczysz się wszystkiego krok po kroku. Karo Tashi w bardzo przystępny sposób tłumaczy nawet zawiłe zagadnienia.

Dla osób z doświadczeniem medytacyjnym

Praktykujesz medytację na co dzień? Świetnie - ćwiczenie czyni mistrza. Nasze życie polega na ciągłym doskonaleniu się. W kursie znajdziesz wiele inspiracji i podpowiedzi do rozwinięcia i pogłębienia swojej praktyki.

Dla wszystkich chętnych nowych doświadczeń

Dla każdego, kto poszukuje w swoim życiu nowych doświadczeń, chce mieć lepszy kontakt ze sobą, swoją sensytywnością, pragnie odświeżyć swoją percepcję siebie i świata.

OPINIE O KURSIE

Image

Kurs Mindfulness Karo Tashi, który odnalazłam na platformie hakujzdrowie jest cudowny! Odkąd go skończyłam, praktykowanie uważności stało się elementem mojego życia. Teraz uważność jest wpleciona w moje codzienne życie, w sytuacjach trudnych, ale i też tych zwyczajnych, codziennych. Czuję też, że mam lepszy kontakt ze swoim ciałem i rozumiem, gdy coś się z nim dzieje nie tak, i intuicyjnie już wiem, jak na to reagować.

Mindfulness dał mi przestrzeń do spokojnego przyglądania się emocjom, nabierania dystansu i życzliwości do swoich przeżyć. Decydując się na kurs chciałam uwolnić się od ciągłego zatapiania się w myślach na temat przeszłości i przyszłości, przyznam, że nie potrafiłam żyć ”tu i teraz”. Miałam wręcz wrażenie, że życie przelatuje mi między palcami, a ja nie wiem jak je zatrzymać. Bardzo mnie to frustrowało. Ale to już przeszłość. Dodatkowo okazało się, że praktykowanie uważności wpłynęło na moje funkcjonowanie w pracy; jestem teraz spokojniejsza, potrafię szybciej się skoncentrować, a nawet nauczyłam się sztuki ‘odpuszczania’.

Kurs mindfulness na hakujzdrowie jest tak naprawdę wprowadzeniem do innego stylu życia. Nie da się jednak ukryć, że największa praca spoczywa na uczestniku kursu i bez regularnych codziennych ćwiczeń nie ma co się spodziewać długotrwałych efektów. Dodatkowo na pozytywny odbiór kursu wpływa miejsce w którym kurs był kręcony - cudowna wszechobecna natura!

A co najważniejsze w kursie? Sama prowadząca - niezastąpiona Karo Tashi! Jej spokojny głos koił mnie w czasie przerabiania modułów, a jej wrodzona empatia oraz troska o kursanta była wyczuwalna od pierwszych modułów kursu. Bardzo polecam kurs, uważam, że to cenna inwestycja w nową jakość życia.


Joanna Diehl - założycielka Pogodna Studio w Pruszkowie

KURS PROWADZI KARO TASHI

Image

Karo Tashi - z wykształcenia psycholog, z pasji eksplorator umysłu. Ukończyła dwie szkoły medytacji. Miała szczęście być nauczana bezpośrednio od Tybetańskich Mistrzów oraz pionierów naukowo opracowanej metody Medytacji Mindfulness (trening Uważnej Obecności). Nauczyciele nazwali ją Tashi (pomyślny znak po tybetańsku). 

Psychologię ukończyła na Edinburgh Napier University w Szkocji, w Szkocji również zdobyła akredytację nauczycielską metody Mindfulness (MBLC). Studiowała transformujące techniki medytacyjne (np. przemiana trudności w siłę) w The Three Doors Academy w Niemczech. Pozostając w kontakcie ze swoimi nauczycielami, nadal pogłębia wiedzę I doświadczenie.

Każdy dzień zaczyna od medytacji, regularnie jeździ też na odosobnienia medytacyjne w ciszy. 

Największą radość sprawia jej dzielenie się doświadczeniem w sposób lekki i zorientowany na zabawę z uczestnikami kursów.

MASZ PYTANIA?

SPRZEDAŻ KURSÓW, PYTANIA INFORMATYCZNE
Weronika i Jacek Burban - HakujZdrowie.pl 
e-mail: kontakt@hakujzdrowie.pl
tel: +48 796 388 208 lub +48 696 256 086

PYTANIA MERYTORYCZNE
Karo Tashi - MindfulnessNaCoDzień.com
mail: karo@karo-tashi.com


KUP KURS: Podstawy Medytacji Mindfulness